Hladký průchod zakázek výrobou, úkol pro interim manažera

Náš další interim manager nastoupil na pozici procesního a projektového manažera. Tento krok je pro našeho klienta, nadnárodní strojírenskou firmu velmi důležitý, protože čelí výzvám spojeným s hladkým průchodem zakázek výrobou a novými požadavky náročných zákazníků ze západní Evropy.

Naším klientem je strojírenská firma, která se po válce na Ukrajině rozhodla expandovat na západní trhy, konkrétně do Německa, Švýcarska a dalších zemí. Tato expanze přinesla nové příležitosti, ale také nové výzvy. Západní zákazníci mají vysoké nároky na sledování kvality výroby a aktuálního stavu svých zakázek. Aby těmto požadavkům mohli dostát a zajistit maximální spokojenost svých zákazníků, rozhodli se nastavit nové postupy ve výrobě a projektovém řízení zakázek.

Interim manažer, který dnes nastoupil, bude hrát klíčovou roli v tomto procesu. Jeho hlavním úkolem bude zavést efektivní procesní a projektový management, který umožní lepší koordinaci a sledování výrobního procesu. To nám umožní zlepšit přehled o zakázkách, snížit zpoždění a lépe komunikovat se zákazníky ohledně aktuálního stavu jejich zakázek.

Projekt je koncipován na půl roku až rok a na jeho konci by měl být zcela nový systém řízení zakázek. Věříme, že náš interim výrazně pomůže zlepši spokojenost zákazníků našeho klienta.

Potřebujete pomoc ve svém týmu? Jsme tu pro vás. Ať už jde o krátkodobé zástupy, nebo řešení složitých situací. Big Interim je váš partner pro interim management.

Úspěšné projekty

Interim manažer restrukturalizoval výrobní procesy tak, že zkrátil pracovní týden z 7 na 5 dní, snížil zmetkovitost a firmu vrátil po letech do zisku.
Dočasný interim inženýr kvality zajistil plynulý chod výroby a nahradil chybějícího zaměstnance bez dopadu na výkon firmy.
Během 3 dnů jsme dodali interim HR specialistu, který zvládl personální agendu, mzdy i školení a firmě pomohl překlenout krizové období