Řídí finanční strategii a hospodaření firmy a také odpovídá za plánování rozpočtu, řízení cash flow, finanční reporting, kontrolu nákladů a podporu klíčových rozhodnutí vedení.

Profil interim experta
Naši experti přináší do firmy zkušenosti z mnoha projektů, rychle se adaptují a okamžitě začínají řešit klíčové výzvy, aby dosáhli měřitelných výsledků.
Oblast
- Finance, controlling, reporting
Profesní zkušenosti
- 18 let v controllingu a finančním řízení. Vedení týmu 20 lidí, implementace SAP, úspory 12 % nákladů ročně.
Specializace
- Finanční strategie, controlling, M&A
Termín nástupu
- Do týdne
bydliště
- Zlín
Reference
- PPF, Česká zbrojovka, KPMG
Cena za MD
- 12 000 Kč za 8 odpracovaných hodin za den
Finance, controlling, výroba
Více než 15 let zkušeností s finančním řízením ve výrobních i obchodních společnostech. Vedení týmů do 25 lidí, odpovědnost za controlling, cash flow a reporting pro zahraniční vedení. Zkušenosti s implementací IFRS standardů a tvorbou konsolidovaných závěrek.
Úspěšná realizace finanční restrukturalizace ve firmě s obratem 2,5 mld. Kč, zavedení ERP systému SAP a nastavení reportingu v reálném čase. Díky těmto změnám došlo ke snížení provozních nákladů o 18 %, zrychlení měsíčních uzávěrek o 5 dní a zlepšení cash flow o 30 %.
Finanční řízení, controlling, krizový management, implementace ERP
Do týdne
Plzeň
14 000 Kč
za 8 odpracovaných hodin za den
Kdy využít interim manažera
Typický interim projekt trvá 6–12 měsíců, přičemž na jeho konci interim manažer předá vše zaškoleným zaměstnancům. Při zástupu za chybějícího zaměstnance bývá doba spolupráce kratší, obvykle 2–4 měsíce. Základní jednotkou je ManDay (MD), což představuje jeden odpracovaný den v délce 8 hodin.
Kvalifikovaných specialistů je na trhu nedostatek. Nábor trvá i více než 6 měsíců.
V momentě kdy podnik získá strategickou zakázku, potřebuje velmi zkušeného projektového manažera.
Nová technologie, rozšíření výroby, digitalizace, hromadný nábor, relokace linky
Zkušený interim manažer nastaví procesy a zajistí, aby se nový výrobek dostal na trh včas a v požadované kvalitě.
Silná období střídá slabá a trh se neustále mění. Zvládnutí krize je tradiční úkol interim manažera
Zajistíme celý, nebo část náborového procesu. Od sestavení profilu ideálního kandidáta po onboarding.
Působíme jako externí náborový tým pod vaší značkou.
Pomáháme firmám dosahovat cílů a růst v klíčových fázích jak při růstu, stagnaci, poklesu i nástupnictví. Jsme vaším dlouhodobým partnerem, každý týden u vás osobně řešíme agendu a pomáháme s řízením firmy.

Kontakt
Potřebujete zaměstnance? Pošlete nám poptávku.