Další HR interim míří na Vysočinu

S poptávkami po HR interimech se posledních dvou týdnech doslova roztrhl pytel. Jsou to sotva 2 týdny kdy nastoupil náš rekordně rychlý HR manager a máme tu další HR manažera u klienta. Od poptávky, po podpis smlouvy, jsme stihli za necelé 2 týdny.

Tentokrát bylo zadání spíš strategické, než operativní. Žádné hromadné propouštění, nebo nabírání zaměstnanců, ale od začátku nastavit systém a „prodat“ ho zaměstnancům. Vedení firmy připravilo nový mzdový a odměňovací systém, který je z 90% již hotový. Našim prvním úkolem je porovnat mzdové hladiny v systému s hladinou v regionu. Druhým úkolem je nová pracovní smlouva a adaptační brožura. Brožura má jasné zadání – pomoci novým zaměstnancům se rychle zorientovat na pracovišti, v procesech, nebo jak bookovat obědy v kantýně. Podnik prochází implementací ERP systému a naším dalším úkolem je zajistit plynulou integraci do oblasti HR. Poslední krok bude najít HR manažera/ku a předat agendu. Jelikož jsme i personální agentura, pomůžou s hledáním naše zkušené kolegyně oddělení náboru. Tím se kruh uzavře a věřím, že budeme mít dalšího spokojeného klienta.

Potřebujete pomoc ve svém týmu? Jsme tu pro vás. Ať už jde o krátkodobé zástupy, nebo řešení složitých situací. Big Interim je váš partner pro interim management.

Úspěšné projekty

Interim manažer restrukturalizoval výrobní procesy tak, že zkrátil pracovní týden z 7 na 5 dní, snížil zmetkovitost a firmu vrátil po letech do zisku.
Dočasný interim inženýr kvality zajistil plynulý chod výroby a nahradil chybějícího zaměstnance bez dopadu na výkon firmy.
Během 3 dnů jsme dodali interim HR specialistu, který zvládl personální agendu, mzdy i školení a firmě pomohl překlenout krizové období